fucking niiiiice!

Tjena!
Har varit skit glad idag även fast det är skit väder!
Det är nämligen så att JAG HAR FÅTT ETT FUCKING JOBB!!!!!!
Dom ringde mig igårkväll runt halv 10 och erbjöd mig jobbet och jag ska på introduktion redan imorgon!
För några veckor sen så sa jag att jag var på möten och ja det var arbetsintervjuer men jag ville inte säga det då för att det skulle vara fett pin om man inte fick jobbet haha!!
Jag ska jobba på McDonalds i Älvsjö :)
 
Skoldagen idag har varit väldigt lugn, direkt efter skolan drog jag till tandläkaren och sen till en optiker och gjorde en synprövning till körkortstillståndet!
Gizem hängde med så det var skönt, tog sen tåget hem med Danielle, Johanna och några till.
Kom hem runt 4 och käka middag och sen har jag inte gjort så mycket mer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0