bajsbajsbajs

Skit dag, började dagen med spanska prov muntligt som jag sa igår, gick så dåligt att jag börja gråta, skäms fan över mig själv, jävla tönt som bölar hahah!
Sen hade vi svenska, lunch, idrott och mentorstid.
På mentorstiden fick jag prata med min svenska lärare och hon sa att jag ligger precis på gränsen till godkänt men eftersom hon var så snäll så skulle jag få ett E iaf. Känner att det går bra nu i skolan...
Imorgon ska jag till tandläkaren klockan 9, bokade den tiden för att vår första lektion började 9.45 men det är matte och vi ska tydligen inte ha någon matte alls nu, skööönt!
Men dåligt för min del eftersom jag då börjar 12 istället och jag hinner inte åka hem innan, jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0