1 maj

Första maj idag, tiden går så snabbt, har sån jäkla ångest över det.
Snart är det även sommarlov och jag åker utomlands och sen fyller jag år och sen börjar sista året på gymnasiet och då ska man redan veta vad fan man vill bli...
Å N G E S T ! ! ! ! !
 
Ja, vad fan har man gjort idag? Njutigt av att man är ledig på en fredag, om prick 6 veckor åker jag utomlands..
Storhandlat idag, våran bil har varit på lagning en vecka så vi har inte orkat handla så vi tog tag i det idag efter att pappa hade hämtat bilen, var och simmat och målat våran "balkong", jag har även lagat väldigt god mat, någon saftig köttbit med färskpotatis i smör och massa dill med sallad till.. Himmeeeeeel!
Har även kollast på pll och ätit chips och choklad haha!
 
Lördag imorgon, har inte så mycket planer, ska bara städa typ och fixa naglarna eller så gör jag det på söndag, men städa ska vi göra iaf, tyvärr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0