friday

Hej, äntligen fredag, längtat efter den här dagen sen söndagskväll haha!
Dagen har varit rätt så jobbig men jag klarade det.
Började med att gå upp tidigt, fixade mig och fick springa till tåget i regnet.....
Åkte tåg med Jasmine och Danielle.
Kom till skolan hade några lektioner, jobbade för första gången på alla lektioner.
Tog tåget hem och kom hem för en halvitmme sen, har bara hunnit ta en huvudvärkstablett och bytt om till myskläder.
Ikväll ska jag kolla på nya pll och sen äta chips och glass och efter det ska jag kolla på biggest loser haha!
 
Dagens outfit, fick väldigt många komplimanger om tröjan och jag kan bara säga att jag ÄLSKAR den!! :D
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0