1 mars

Sista dagen på lovet.. Känns verkligen inte kul för jag skulle gärna vilja ha lov ännu längre, men har hört att det är 4 veckor kvar till nästa lov och det är ju inte så länge med tanke på att tiden går så sjukt snabbt..
Första mars ute idag, vilket innebär att det är "vår", hade på mig converse för första gången i år haha.
Nej men dagen tillbringade jag i kyrkan och innan det var det bauhaus och efter så var vi lite överallt.
Så jävla svårt att bestämma hur man vill renovera, blir fan ledsen haha!
 
Har fortfarande inte pluggat.. Kommer antagligen ångra det här när jag väl har prov men helt ärligt så orkar jag inte, sån huvudvärk som jag har haft.. Det går inte ens att göra något.. Men som tur ska jag till läkaren näst nästa måndag.
Nästa måndag ska jag dock till tandläkaren, skulle opereras men är inte taggad på det..
 
Måste lägga mig tidigt, fast ändå inte, ska upp 9 imorgon så det är ingen fara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0