juni

Jaha första juni idag, imorse var det verkligen skit väder, spöregn osv, var tufft att gå upp tidigt för att gymma men sagt och gjort så gjorde jag det, körde mage och kändes skönt efteråt, ikväll ska jag simma med föräldrarna!
Igår vart det inget gym för att min kompis ville inte gymma och jag kände inte för att gå själv men istället så vart det en jobbig cykeltur med pappa runt hela ringvägen och lövhagen, sen satte vi oss en stund på en brygga i solen och bara prata, hur mysigt som helst!
Fixade även mina naglar igår, blev faktiskt väldigt bra!
Dagen idag i skolan har varit helt värdelös, 2 lektioner och på båda gjorde jag inte ett skit haha!
 
Bilderna visar inte alls hur fina dom är i verkligheten tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Louise

Naglarna ser ruskigt fina ut!! :)

Svar: tack så mycket :)
irakovalchuk.blogg.se

2015-06-01 @ 16:28:50
URL: http://louisewellander.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0