duktig

Känner mig fan glad och även stolt över mig själv!
Gymmade imorse innan skolan började, körde ben så lär väl gå som om jag har bajsat på mig imorgon haha!
Hade 2 lektioner typ och en redovisning, gick superduper bra faktiskt, fick ett C och jag hoppades även på det så att jag blev nöjd.
Kom hem och ska snart äta middag och sen åka och simma, ikväll ska jag bara ta det luuuuugnt, ska bli skönt för rent tekniskt sätt har jag typ sommarlov nu, har inget plugg kvar för att dom satte betyg imorse.
Imorgon börjar vi 10 och slutar 12, och vi ska bara vara ute och fika och typ spela brännboll.
Tänkte gymma innan det och jag har fått en craving på pannkakor med nutella och jag vet att jag bara ska äta choklad på helgerna men jag har fan varit skit duktig och sköt gymmet så jag förtjänar en cheatmeal.
Så jag tänkte fixa det imorgon bitti men nackdelen är att jag typ måste gå upp klockan 5 då och det lär jag inte palla.

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Härligt att det gick så bra :)

Nu har jag publicerat din läsarberättelse i min blogg! Hoppas du blir nöjd <3

Svar: Tack så mycket för att du ville dela med dig av min berättelse! <3
irakovalchuk.blogg.se

2015-06-04 @ 12:15:51
URL: http://skogsraah.se
Postat av: Ann Pettersson

Hej! Jag läste din berättelse på skogsraahs blogg. Det gjorde mig väldigt orolig och jag tycker du ska prata med dina föräldrar eller nån annan vuxen du litar på om du inte gjort det. Ta hand om dig!

Svar: Tack för din kommentar, jag har inte pratat så mycket med mina föräldrar men dom vet vad som händer, och det har börjat bli lite bättre! Tack så mycket!
irakovalchuk.blogg.se

2015-06-04 @ 12:51:41
URL: http://nouw.com/Annorlunda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0