vilken dag

Haha hej på er!
Dagen idag asså, det var strömabrott på jobbet, så under cirka 45 min så var vi i total mörker och alla fick ta en rast.
Slutade sen så köpte en glass och gick till tåget, tog sjukt lång tid men vad ska man göra.
Satte mig sen på bussen hem och ungefär vid lidatorp börjar bussen åka sjukt sakta och sen säger chauffören i högtalaren att bussen inte kan åka för att det var något fel med dörren och han skulle stanna vid närmaste busshållsplats för att fixa det, men det gick intee så alla fick gå av bussen. Jag var inte speciellt glad för hade migrän och ville bara hem.
Efter några minuter stannade buss nummer 861 vid oss och vinkade oss mot bussen, alla fick gå på och det var faktiskt första gången som SL fungerar, i vanliga fall skulle vi ha fått vänta i timmar..
Kom hem och åt middag nyss och har hjälpt till lite och så, och nu ska jag bara kolla gossip girl och ta det lugnt, idag tar migränen över mig helt, har ingen ork till något.
Imorgon är jag ledig, skönt!
Det är ju standard att man tar snapchat bilder istället för vanliga bilder


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0