Synd

Hej!
Shoppade ju idag, hittade inget, fast blev kär i en tröja, men köpte den inte för det är inte min typ av klädsel, går aldrig runt med tighta kläder dock kostade den bara 80 kr så kunde ju fan köpt den haha!
Satt på donken med Frida ett tag och jag drack en Frappe samtidigt som vi snackade och halvt pluggade!
Fick skjuts hem av min pappa och sen åt vi middag och direkt efter bråkade mina föräldrar och pappa skyllde allt på mig, fast det var han som blev sur...
Kul asså, sen drog båda hemifrån, mamma drog och handla och pappa vet jag fan inte vart han är.
Sitter iaf just nu och kollar på gossip girl, ska duscha och sen sova, fast inte nu, om några timmar :)
Tröjan som jag inte köpte, asså den va skit snygg och så men jag har inte kroppen för den tröjan tyvärr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0