regn

Godmorgon!
Vaknade halv 11 idag, var fortfarande skit trött och seg men bestämde mig för att gå upp iaf.
Städade och sen gjorde jag en varm macka som va min "frukost".
Bestämde mig för att bara vara hemma idag och kolla serier och bara ta det lugnt, det regnar ute så jag känner inte för att gå ut eller så och dessutom så är migränen kvar och jag orkar inte göra något alls då.
Imorgon jobbar jag, tror att jag skulle jobba 4 timmar, inte så farligt långt pass så det är skönt.
Jobbar både imorgon, fredag och lördag och sen är jag ledig söndag men sen är det jobb måndag, tisdag och torsdag tror jag och sen fyller jag år på fredag och då är jag ledig i 5 dagar, sköööönt!
Funderar fortfarande vad jag ska göra på min födelsedag, det lutar åt middag på Freja med dom närmsta tjejkompisarna och på lördagen är det helt bestämt att vi ska fira mig med 2 familjer.
Ska bli kul!
Nu tänkte jag iaf fortsätta kolla serie, så byeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0