planera saker hela tiden

Känns så skönt att jag har haft ganska mycket planerat dom sista dagarna, synd bara att planerna inte pågår hela dagarna, klarar inte av längre att vara hemma, mår psykiskt dåligt för att alla tankar kommer ikapp, dom tankarna jag har kommit ifrån för att jag hela tiden har jobbat och inte kunnat varva ner...
Imorgon kommer jag vara upptagen större delen av dagen och sen jobbar jag på onsdag och då är det torsdag och jag är ledig då och har inga jävla planer...
Sen från fredag jobbar jag nästan varje dag, ingen vila. Skönt att komma ifrån mina äckliga tankar.
Helt seriöst, jag klarar inte av det längre, förut kunde jag ändå klara det, för efter skolan så var man ju hemma rätt så länge, men nu är jag hemma mycket mindre och då har jag sjukt mycket annat att göra hemma så har haft annat på hjärnan och när jag väl är ledig så kommer tankarna som en fucking tsunami och förstör hela mig.
Vet inte längre vad jag ska göra, måste börja gå hos någon psykolog eller något, som kan hjälpa mig, det här är inte normalt, jag klarar inte av något längre känns det som.
Vet att jag har sagt det här förut också men aldrig gick till någon då..
Kommer säkert inte göra det nu heller, men det är bara för att jag har så sjukt svårt att lita på vuxna och inte bara vuxna, alla människor, det tar tid innan jag öppnar upp mig för någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0