övningskörde

Hej på er!
Somnade runt 1 igår och skulle upp 5.. Det var riktigt jobbigt..
Sov en timme extra så fick stressa som fan på morgonen.
Cyklade till körskolan, mötte upp min körlärare och sen åkte vi till Norvik, cirka 2 kilometer ifrån körskolan, tror jag iaf?
Fick köra rätt så mycket, fick backa, göra svängar och skit och han sa att det går så bra att han ville att jag skulle köra hela vägen tillbaka till körskolan, det gick skit bra faktiskt, är fett stolt över mig själv! Lär ju mig snabbt och han märkte det så han sa att jag inte kommer behöva så många lektioner alls!
Kom hem, städade, åt brunch typ och nu sitter jag här och ska kolla serie, börjar få huvudvärk så vet inte riktigt vad jag ska göra..
Jobbar imorgon och sen är jag långledig typ!
Haha sista dagen som barn imorgon oxå ;)
Usch får stress på riktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0