nyttig eller inte alls

Hej på er!
Blev väckt klockan 10 idag, var skit trött haha, hade huvudvärk som alltid..
Åt frukost och sen drog vi till simhallen och påvägen hem åkte vi till ica maxi och köpte sjukt jävla mycket lösgodis, det va rea på godis så man måste ju passa på, alla tog ett kilo var haha men min påse bestog av endast choklad av olika sorter.. Tror folk vet att choklad är typ som en drog för mig haha..
Kom hem och så åt vi färska blåbär och smultron som pappa hade plockat medans jag låg och sov, hade massa socker och skit på, sååå gott!
Nu drog mina föräldrar på en promenad och jag ska bara ta det lungt, kolla gossip girl och sånt!
Det är typ det min dag kommer bestå av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0