Next: work

Hej på er! Som rubriken lyder så är det dags för jobb. Haha känns som att det enda jag skriver om är jobb, jobb och jobb.. Men det är det min vardag består av nu på senaste iaf. Dagens pass är bara 3 timmar, riktigt skönt då jag inte alls har sovit tillräckligt mycket inatt så är skit trött.
Måste gå till och från jobbet för att jag inte har ett busskort haha.
Men iaf, sitter nu på bussen och ska snart gå av för att byta till tåg.
När jag kommer hem ska jag typ äta middag, och sen kolla gossip girl hela kvällen, är ledig imorgon så det är rätt skönt!
Får se vad som händer imorgon, typ inget tror jag iaf! 
Men det blir skönt att bara vara hemma om det blir så. Jag känner att jag har ingen koll på vad det är för dag på senaste. Är det tisdag idag? Borde vara det.
Nu ska jag gå av bussen, fan vilket tråkigt inlägg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0