måste

Måste skriva av mig, har ingen som jag kan eller vill prata om om just det här...
Just nu känner jag att jag inte mår bra alls, börjar falla tillbaka i ätstörningstankar, har gått upp 2 kilo under 2 månader och det ger mig grov ångest, dom kilona ska bort, jag gråter mig själv till sömns varje natt för att jag känner mig så äcklig, jag tänker varje dag att ingen kille vill ha en mig och ingen vän vill vara min vän, allt på grund av dom här tankarna, hur bra är det? Inte bra alls, men jag kan inte göra något åt saken, vill inte prata, vill inte göra något.
Och nu vet jag vad dom flesta som läser min blogg kommer tycka och tänka, att jag är någon uppmärkssamhetskåt tjej eller vad som helst, men vet ni vad? Ni får fan tycka vad ni vill, det är min blogg och jag skriver vad fan jag vill, om det stör dig gå inte in här då. Jag behöver detta för att kunna börja må bättre!
 
Helt ärligt så förstår jag inte heller hur det kunde hända mig? Har aldrig tidigare haft ångest över vad jag väger eller något sånt, det började lite i gymnasiet men utvecklade sig som mest i 2an..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0