lediga måndag

Hej på er!
Vaknade sjukt tidigt idag, klockan 8 och jag som skulle sova ut och grejer..
Iaf gick upp och hämta datan och kollade på ett avsnitt av gossip girl i sängen, skit mysigt!
Gick sen upp och åt frukost, eller frukost kanske jag inte ska kalla det, jag åt choklad och drack kaffe...
Ska kolla ett till avsnitt av gossip girl sen ska jag till centrum och möta upp Danielle, ska fika med henne och sen ska vi till sthlm, hon ska spraytana (ska det vara ett N eller två N?) sig och jag tänkte att jag har ändå inget bättre för mig så frågade om hon ville ha sällskap, men det ska bli kul, lite ensamtid med bästavän är alltid bra när man mår skit!
Ska fixa mig lite snabbt först och sånt!
Ikväll vet jag inte vad som händer, får se, antagligen inte ett skit men man vet aldrig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0