jobbjobb

Hej!
Dagens pass var 12.00-16.00 men min arbetsledare bad mig stanna en halvtimme extra och då tänkte jag varför inte liksom? Nackdelen var ju att Frida kom till mitt jobb och hon fick vänta ett ganska bra tag på mig...
Kom hem för en halvtimme sen och har precis ätit världens godaste mat haha, färskplockade kantareller i krämig sås och ungsbakad potatis, livet typ!
Imorgon ska jag upp 6 för börjar jobba 08.00, men det blir bra det också!
Ikväll blir det någon serie och sen sova, men först lite frukt på det :D
Haha pappa klagar alltid på att jag äter choklad hela tiden och när jag kom hem nyss så låg det världens godaste choklad i våran godislåda, blev överlycklig och frågade vem som hade köpt och det var tydligen pappa haha!
Asså den där mannen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0