inget bra beslut

Hej! Eller godmorgon kanske jag ska säga? 
Igår skulle jag jobba 18.30-22.00... Men en av mina arbetsledare frågade om jag kunde stanna och jobba en timme extra därför att dom var för få på jobbet så jag kände aja varför inte? Kommer ändå komma hem skit sent..
Smsade mamma och den efterblivna kvinnan åker till fucking Älvsjö för att möta mig med tåget för att hon är rädd att jag skulle behöva gå en bit i skogen själv, asså logiken i det? Hon kan väl isåfall möta mig i skogen då.
Aja jag var extremt irriterad för vem fuck gör så?
Kom hem kvart över 1 och jag somnade först vid 2 och gick upp klockan 6, efter 4 timmars sömn är jag konstigt nog rätt så pigg haha!
Idag är det jobb som väntar 08.00-14.30 och senare idag är det riskettan från klockan 4 cirka och den pågår 3 timmar om jag inte minns fel?
Nu ska jag iaf äta frukost och sen cykla till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0