Gröna Lund

Hej! Dagen har varit grymt rolig, jag har övervunnit mina rädslor!!
Iaf började med att jag kom till stockholm halv 12, väntade cirka en halvtimme och sen kom Fanny och hennes kompisar, som vanligt hoppade jag på Fanny och kramade henne sjukt länge. Vi började gå från centralen till kungsan för att därifrån ta spårvagn (eller är det spårvagn? Skitsamma ni fattar).
Kom till grönan och skyndade oss direkt till kassan, stog där ett tag för att kunna köpa biljett och sånt. Gick sen in och då sprang vi runt och kolla och bestämde oss för Eclipse, asså jag var ju livrädd men den var inte läskig alls... Blev fett besviken helt ärligt.. Det var jävligt högt upp och det blåste som fan men det va inte läskigare än så. Iaf direkt efter blev det pop expressen, det sjuka va att när vi stog i kön så sa jag att det skulle vara skit nice om "lean on me" skulle komma  och när det väl var våran tur och vi satte oss på karusellen och dom startade så kom den låten så jag och Fanny bara kollade på varandra, skrek av lycka och sjöng högt som fan medans vi åkte runt! Skit nice ju men jävligt sjukt haha!
Därefter så åkte vi insane, asså den va sjuuuuk, jag och Fanny åkte baklänges så vi såg inte ett skit och vi skrek sönder våra halsar haha.. Och sen så åkte vi blåa tåget haha, skit tråkigt.. Efter blåa tåget åkte vi Jetline, den va rätt så läskig men Insane var läskigare. Sen åt vi Gyros, asså det var så sjukt jävla gott men det slår absolut inte Greklands gyros!!! 
Därefter åkte vi någon barn grejs haha och sen så var det äntligen dags för Fritt Fall, jag hade lovat mig själv att jag absolut inte skulle åka Fritt Fall, men jag gjorde det ändå! Men det var bara för att kön var kort och vi hade bråttom, och jag var så himla rädd, när vi åkte upp kändes det som att det aldrig tog slut och när vi väl stannade så ville jag åka högre upp för jag ville verkligen inte ner, sjuka va att jag skriker alltid men när jag åkte ner där så tappade jag andan så det gick inte, man åkte typ bara 2 sekunder ner men det va skit läskigt, magen vände sig typ ut och in.. Sen sprang vi till insane och körde insane igen och sen så ville jag köra Fritt Fall en gång till men första gången var det bara jag och Fanny och andra gången då körde vi alla fyra! Sen skulle alla åka och det va skit jobbigt att säga hejdå till Fanny.. 
Men det var verkligen skit kul på grönan, trodde jag skulle banga men det va inte så läskigt som jag trodde förutom Fritt Fall och Insane men andra gången var det inte alls läskigt, bara kul för då visste man redan vad som skulle hända typ. Men kom iaf hem 7 och åt lite choklad och även uppdaterat min dator, det va på tiden, första uppdateringen kom för mer än 1 och ett halvt år sen haha!
Iaf nu ska jag kolla gossip girl och sen duscha och sen sova, jobb väntar imorgon!
Nu kommer det några bilder från dagen
Påvägen till grönan
Eclipse, en stor besvikelse..
2 taggade tjejer innan..
Gyros :D
sämsta bilden men första gången vi åkte Fritt Fall, Fanny längst ut till vänster och jag bredvid henne, på närbild ser man hur rädd jag blir hahaha..
när alla vi 4 åkte Fritt Fall... Simone längst till vänster, sen jag, sen Fanny och längst till höger har vi Shahrzad.
random bild, kom på nu att jag måste ta bort nagellacket innan jobbet. Ska göra det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0