fasen

Hej på er!
För första gången på länge så kan jag faktiskt säga att jag har ledigt en hel helg, så himla skönt!
MEEEEN donken ringde mig idag när jag var på mitt andra jobb och jag har absolut ingen aning vad dom ville, för jag kunde inte svara, eller jag hade inte mobilen på mig just då.
Fan, känner ångest över att jag ringde tillbaka 3 timmar senare, alltså nyss men ingen svarade...
Jobbet idag gick hur bra som helst, jobbade med Winston, skön grabb!
Jobbade inte så mycket haha, utan slappa mest typ.
Kom hem innan tre och laga middag, var väldigt gott!
Nu sitter jag och vet inte vad jag ska göra... Vågar inte planera något ifall donken vill att jag ska komma in och jobba imorgon, just nu går jobb före allt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0