Död

Skit trött nu. Sjukhusbesöket gick bra, det tog cirka en kvart att vara i ett trångt utrymme medans det pep och lät förjävligt.. direkt efter tog jag en spontanresa till danderyd sjukhus, tog cirka 1 timme!
Mötte upp Danielle och träffade även Johanna en snabbis! 
Var med Danielle ett tag och pratade och sånt och sen var det dags för mig att ta mig till jobbet.
Kom till jobbet och fick göra ännu mer haha! Fick stå i kassan när det kom största massan in, fick panik som fan.. Kön blev bara längre och längre, tror inte att det här är ett jobb för mig haha! Men ska ge det lite tid, tills jag lär mig för då kommer det gå smidigare. 
Men det var rätt så tufft idag, det var väldigt många som var borta idag så det var bara 2 kassor och jag hahah. Jag fick vara läsk och pommes och andra saker hämtare, hämtade typ allt. Min kollega tog emot ordern medans jag samlade ihop den!
Nu sitter jagvi bussen påväg mot ösmo, ska till simhallen, men är fan inte taggad.
Haha jag var så sjukt klantig imorse på tal om inget.. När jag hade skärt avokado i 2 delar så skulle jag ta bort kärnan, men slutade med att jag högg mig med en knip på tummen så fick ett rätt så djupt sår och det svider som fan, och det värsta är när man ska ta en speciell tvål på jobbet som dödar bakterier, då jävlar svider det..
Ska snart gå av bussen, senare ikväll blir det middag och sen tror jag att jag kommer somna tidigt idag eftersom jag somnade sent igår och vaknade skit trött haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0