asså

Hej!
Insåg tidigare idag att jag fyller 18 om prick en vecka, fick lite ångest för har inte ens börjat planera något.......
Jobbet idag gick skit bra :D
Fick stå i "driven" och jag ääääälskade det, det var verkligen skit kul men lite stressigt den första kvarten för att jag inte visste hur jag skulle göra!
På bussen hem så satte sig en kärring bredvid mig, asså notera att bussen var fucking tom nästan, fanns hur många platser som helst..
Sen skulle hon sätta på sig bälte och bah lyfter upp min jacka för att kunna se... och efter ett tag så "råkade" hon sätta sin fot på min fot, asså är det bara jag som blir irriterad när random människor sätter sig bredvid en fast det finns platser över..
Iaf, ska snart duscha och sen sova, ska upp tidigt imorgon för vi ska åka och kolla på en ny cykel till mig och sen ska jag jobba!
Är rätt så trött just nu och tänkte kolla en serie men swefilmer funkar inte så har inget för mig haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0