Åka buss är ju alltid roligt

Godmorgon! Var så himla trött imorse att jag inte hörde mitt alarm.. Segt.. Mamma ringde mig men hade ljudet av så blev väckt av vibrationerna.
Somnade om sen igen, så trött var jag..
Gick iaf upp halv 9, fixade mig, åt frukost och ringde körskolan.
Nu sitter jag iaf på bussen på väg till jobbet, jobbar bara 4 och en halvtimme idag, men det kommer nog gå skit segt.. När jag kommer hem ska jag nog sova på en gång känner jag just nu iaf.
Annars blir det väl serie som vanligt.
Jobbar även imorgon men sen är jag ledig en dag och sen är det dags för jobb igen.
Det kommer bli skönt att vara ledig men det kommer inte vara fint väder så kommer nog bara vara hemma.
Det är skit kallt ute idag, har tjocktröja och skinnjackan på mig.. Man blir förvånad för det är ju ändå sommar liksom..
Önskad att man va yngre just nu.. Gammal bild som fan men bra minne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0