7 timmars pass

Heej! Den här dagen har gått väääääääldigt snabbt, halva tiden gick som om det bara hade gått en halvtimme, fick en rast på en halvtimme och sen var det dags igen. I en halvtimme i början så backade en tjej upp mig men sen lämnade dom mig ensam, så jag har stått i kassan hela dagen och nästan utan hjälp. Det börjar bli lite lättare, nu har jag lite mer koll på allt! Haha det kom värsta kön och en gubbe blev skit sur för att det gick så sakta, det var inte bara jag som stog i kassan så en tjej försökta förklara att jag är nybörjare och behöver lite extra hjälp medans dom andra försöker jobba ikapp. Han blev riktigt sur och drog och då sa personen som precis hade beställt av mig bah ta inte åt dig, du är jätteduktig för att vara nybörjare!
Asså fan va söt man! 

Iaf, nu är jag påväg hem, dom här 7 timmarna på jobbet sätter spår, har migrän av all stress och typ träningsvärk i benen. 
När jag kommer hem ska jag äta, kolla nya pll och sen sova. Imorgon jobbar jag sent i nynäs så det är lite skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0