yah

Har haft en lååång men bra dag.
Vaknade väldigt sent och gick upp och åt frukost, åkte sen och "shoppade" i haninge centrum men fick inte med mig något, men fanns väldigt mycket som jag ville ha faktiskt.
Åkte sen tiill kyrkan, var där och hade skit tråkigt, och sen istället för att åka hem så åkte jag till tc och träffade Jakob och gick sen runt överaaaallt i hela stockholm haha!
Sen så tog jag tunnelbanan till tc igen och där mötte jag upp Ludde och Danielle, bästa Ludde åkte hela vägen från nynäs ända till sthlm bara för att hämta mig..
Vi svängde in på max i länna och käkade lite middag.
Och sen åkte vi till nynäs och blev stoppade av polisen. Eller den förföljde oss en lång väg och sen när vi åkte in på willys parkeringen för att ta en cigg och köpa choklad så parkerade dom bredvid oss och bah kan vi få se ditt körkort...?
Haha aja sen så körde dom hem mig men istället så sprang jag till tåget på 5 min och åkte till ösmo och träffade Fanny för att jag var utelåst, var med henne ett tag och sen åkte jag hem och nu sitter jag här.
Ska typ kolla något och sen sova, är rätt så trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0