tröttare kan man leta efter

Hej på er och gott nytt år då :)
Började ju mitt nya år med den absolut bästa personen, så ingen annan är nog lyckligare än mig, trodde inte ens att det skulle hända, men tror dock att våran första plan skulle ha varit bättre, men det blir ju aldrig som man planerar men jag är ändå jävligt glad att det blev såhär!
Hade druckit sjukt mycket kaffe igår så jag somnade först när klockan var halv 6, jävligt jobbigt.. Gick upp 12 och är skit trött och seg i kroppen.
Idag blir nog en tråkig dag, ska inte göra så mycket annat än att kolla på någon serie och kanske, bara kanske dra till gymmet, men får se om det blir av för vill inte gymma själv och har sån migrän att jag inte orkar ta i på samma sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0