skola!

Sitter just nu på psykologin, men det är tråkigt för tillfället eftersom vi har en genomgång.
Vaknade pigg imorse klockan 8, en timme innan mit alarm skulle ringa..
Gick upp och åt frukost och fixade sen mig, drog till willys och köpte en energidricka och sen så åkte jag till skolan och träffade Danielle.
Pratade med Hanna skit länge oxå, hon höll mig sällskap när jag gick överallt haha!
Har en lektion till efter den här och det är privatjuridik, inte så taggad på det!
Slutar sen och då ska jag hem och äta mat och sen kanske jag ska gå ut men det beror på om jag orkar eller inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan ju vara en fördel om man är delaktig på genomgången också Ira.. just sayin

2015-01-27 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0