skit

Ja, vad finns det att berätta, den här dagen har sugit lika mycket som alla andra den här veckan.
Vaknade tidigt och var pigg som fan, blev sjuk och skulle egentligen inte gå till skolan men eftersom det var matte prov så var jag tvungen.. Det gick åt helvete, för trött för att förstå talen och min hjärna var alldelles för seg.
Är påväg hem nu och ska dricka te och försöka sova ett tag.
Hatar att bli sjuk nu.. Har inte tid för det häääär.
Bästa vän fyllde år idag oxå, fuckin 18 bast... så grattis danielle om du ser det här, i love you!
Träffade henne en snabbis!
Sitter iaf på tåget just nu och längtar efter något varmt för att jag fryser arslet av mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0