sjuk?

Har sen klockan 6 suttit och gjort samhällsuppgift som vi fick idag på lektionen som ska göras under skoltid men jag kände för att göra det nu och vara duktigt tjej för en gångs skull, är nästan klar har bara lite kvar.
Tar en liten paus för fick extrem huvudvärk nu, ont i halsen och snorig och har dessutom nyst massa gånger så jag undrar om det är någon förkylning som är på gång..
Hoppas inte det för jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu.
Kom på nu att jag måste ringa till sjukhuset imorgon för tror att jag har fått tillbaka min järnbrist för mår skit dåligt igen och det leder bara till att jag knappt kan äta vilket inte är så himla bra..
Bara av att resa mig upp från en stol tar alldelles för mycket krafter och det blir helt svart i mina ögon och allt börjar snurra..
Skoldagen har gått ganska bra idag, förutom ett oförberet prov i engelska, men som tur var det hörövning och då kan man skylla på att man inte hörde ;)
Nä nu ska jag fortsätta med mitt arbete och sen börja på ett annat för vi har ingen privatjuridik imorgon men istället en inlämningsuppgift, och det kan ju liksom vara bra att ha den gjord, fast tror dock att jag skiter i den och gör det imorgon eller på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0