sista dagen på lovet

Herregud vaknade sent idag och insåg att det är sista dagen på lovet och att jag ska upp jättetidigt imorgon och blev fan ledsen haha!
Är inte riktigt redo för skola än..Men får ta det som det kommer!
Ni som kollade min blogg har nog sett att jag lagt upp första delen av smoothie challenge, men jag såg att det var väldigt dålig kvalite så jag vet inte riktigt om jag kommer lägga upp andra delen..
 
Fun fact, jag har insett att musik har blivit en stooor del av mig, förut lyssnade jag nästan aldrig på musik men nu längtar jag tills det, till exempel igår så kollade jag på en serie och längtade tills den skulle ta slut så att jag kunde lyssna på musik, så låg större delen av kvällen i min säng igår och lyssnade på musik, och vad tror ni det första jag gjorde imorse var? Jo jag satte på musik haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0