nördigt

God kväll eller något!
Hela kvällen idag har jag spenderat på att plugga, känner mig inte ett dugg smartare, hoppas att provet imorgon går bra annars kommer jag bli fett arg, för har verkligen slösat mycket tid på det här.
Har nyss sätt ett halft avsnitt av jätte gammalt pll avsnitt, började kolla på det på tåget hem, och hade bara en kvart kvar så såg klart det nyss och tänkte faktiskt hoppa in i duschen och försöka sova, är väldigt trött och jag vill vara utvilad imorgon.
Ska upp halv 6 imorgon och jag är verkligen ingen morgonmänniska längre vilket suger. När jag var liten kunde jag vakna 7 varje morgon och sen somna typ 12 och jag var fortfarande pigg men nu är det förjävligt.
Imorgon händer det inte så mycket tyvärr förutom skola och simhallen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0