mätt..

Hellu!
Vaknade strax innan 9 imorse, gick upp och lagade lite frukost, åt myste framför en serie och sen sminka jag mig och drog till skolan, det var sååå halt ute så när jag skulle gå ner för en backe precis utanför mig så gled jag typ ner halvvägs och typ varje steg jag tog så halkade jag till..
Slutade tidigt idag och kom hem och har precis proppat i mig massa choklad och skit, fyfan va onödigt..
Men men ska snart laga mat, det blir kycklingwok och nudlar.
Sen så sa jag nog kolla på en serie och kaaanske plugga, igår var jag skit stolt över mig själv haha, pluggade ända från att jag kom hem tills det var middag och sen så på kvällen började jag plugga på ett prov som är på fredag, haha ananrs brukar jag alltid börja dagen innan..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0