kaos

Heej!
Morgonen började ju galet imorse, gick upp 7 och skulle åka en timme tidigare till skolan, kommer till stationen när jag vet att det är cirka 3 minuter kvar och då står det 24.. väntar några minuter och då står det helt plötsligt 30. Tågen gick inte pga en olyckshändelse.. Just i det ögonblicket kom Danielle och det var jävligt tur för mig för hon ringde Ludde som åkte från tungelsta ner hit och skjutsade oss till skolan, den där killen är guldvärd asså!
Kom typ samma tid som jag skulle kommit om jag tog tåget, även fast det tog knappt 20 min med bil!
Gick iaf till skolan sen och hade alldelles för många lektioner haha!
Det är iaf fredag idag och jag är lycklig, ska äta ostbollar och kolla på gamla avsnitt av pretty little liars.
Åkte och simmade och handlade och sen åt vi middag och nu sitter jag här och lyssnar på musik!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0