Inget är som planerat

Kvällen var sååå mycket bättre än vad jag hade förväntat mig!
Började med att vid 5 tiden så började jag sminka mig och locka håret, med andra ord fixa mig. Var klar klockan 7 och då satt vi och vänta på att gästerna skulle komma!
Dom kom halv 9 och då började vi äta..
Hade skit kul med Valle och små barnen och sen så kom bästa Fanny hit, då var klockan halv 11! Det första som hände när hon kom var att min jäkla julgrann ramlade från byrån till golvet så hela skiten gick sönder och alla kulor låg på golvet, slängde upp allt lite huller om buller och det fick duga. Fanny tog med sig en selfiestick och jag blev helt jävla kär i den, funderar på att själv köpa en sån men vi får väl se haha! Tog typ 10000 bilder men inte så många blev bra.. Men nog om det, jag hade trott att vi bara skulle sitta hemma, men ville ju liksom fira med min bästa vän!
Men det slutade med att vi fick dra ut! Och jag var så jäkla taggad på livet då så jag skrek av lycka typ varje meter, det roliga va att jag var väldigt rädd för raketer så jag skrek till nästan varje gång jag hörde en raket så det kan inte ha varit så himla roligt att vara ute med mig haha! Fick iaf min nyårskyss ;) av Fanny haha, men bättre än inget :D
Vi var i centrum och där såg vi massa som vi kände men vi pratade inte med någon typ förutom Lova haha!
Gick sen hem till mig typ runt kvart över tolv, kom hem och åt tårta och sen så hängde jag och Valle med till tåget som sällskap till Fanny! Sen så kom vi hem, åt lite mera och gästerna drog vid halv 3. Mamma och jag städade undan allt, diskade allt och sen så duschade jag nyss och här ligger jag klockan 4 och har svårt att somna efter all kaffe jag har druckit..
Här kommer en liten bildbomb på kvällen och mitt hår haha, det är ju liksom standard!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0