fun

Hej!
Har haft en skit rolig dag :)
Låg hemma och kollade på serier och sen skulle jag träffa Fanny, men innan det så åkte jag runt i hela nynäs med Danielle och Ludde, dom hämtade upp mig hemma hos mig sen åkte vi till olika platser och tog en cigg och sen åkte vi vidare, efter ett tag plockade vi upp Fanny och sen åkte vi till en pizzeria och käka, eller inte jag men dom andra åt, jag hade precis ätit innan jag gick.
Sen så åkte vi runt lite mer och stannade på några platser, sen så körde Danielle oxå, var rädd att vi skulle dö haha, men det gick bra förutom kärringstoppet hon fick mitt i en backe!
Kom hem sen och var med Fanny ett tag och sen gick hon och då skulle jag äta middag och nu ska jag kolla på någon film förmodligen förr eller senare exploderar jag.
Sen ska jag duscha och sånt och sen en dejt med sängen på det, imorgon bär det av mot sthlm med Fanny!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0