Fuck this, fuck that, fuck you

Den här dagen har varit den sämsta dagen på året hitills, vi började tidigt och slutade sent, och dessutom så hade jag en dålig dag rent allmänt så allt var skit och jobbigt och det värsta var när jag insåg hur dubbelmoraliska vissa personer var, usch på såna!
Och folk som snackar skit och tror man inte märker, asså hahah, jag är faktiskt inte lika dum och blåst som jag ser ut och det här visar bara hur mogna ni är!
Kom hem för en halvtimme sen och har bara hunnit äta mat, ska nog stänga av min telefon för jag orkar inte med folk idag. Det ända bra med den här dagen var nog hemresan, fick andra tankar och det var skönt att bara få prata.
Ska kolla serier och sen sova tror jag, ska upp tidigt imorgon för att lämna blodprov och sånt!

Funderar på att ta bort min blogg, har varken lust eller samma behov av att blogga som jag hade en gång i tiden. 

Nej nu ska jag sluta deppa och gå och äta choklad, haaaadee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0