död

Godmorgon!
Blev väckt idag en timme tidigare än vad som behövdes av att mina föräldrar bråka?
Efter 4 timmars sömn är jag ovanligt pigg.
Skulle egentligen gå upp om 10 min men har varit vaken sen 05.25... Men finns inte så mycket att göra åt det nu. Det tråkiga är att det regnar som fan ute och igår var det snö? Asså fatta vad halt det måste vara ute...
Första dagen i skolan detta år då, är inte alls taggad, hela dagen igår gjorde jag inte ett piss förutom att lyssna på musik och nu i efterhand så ångrar jag det lite då jag kunde ha läst engelska boken istället som ska vara klar om typ en vecka..
Men nu ska jag gå och äta frukost och fixa mig och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0