död

Är galet trött och känner mig helt död.
Har försökt plugga men jag fattar inte ett piss så jag skiter i det.. Kommer väl ängra mig imorgon men det får jag ta hand om imorgon, men idag orkar jag inte bry mig.
Ska duscha snart och sen ha en dejt med min säng.
Efter middagen så åkte vi till Länna för att lämna in våran dator på lagning, kändes ju skit roligt..
Aja tur att jag inte ens använder den datan haha.
Lååång dag imorgon, men finns inte så mycket att göra åt saken, asså det är helt sjukt för typ 2 veckor sen så hade jag värsta lusten att plugga och allt det här men nu orkar jag inte ens bry mig, det är illa fan..
Känner att jag varken lyssnar på lektionerna eller gör läxorna hemma... Får skylla på att jag har mycket som händer i mitt privatliv just nu, att jag inte har ork till att ta hand om allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0