tired af

Dagen idag har varit skön, gick upp ganska sent, hade några lektioner och sen så slutade jag, på håltimmen kollade vi på en skräckfilm i ett grupprum, vi skrek så högt flera gånger att dom utanför typ fick panik haha!
Efter sista lektionen så såg jag på sl att tågen var sena och sånt och då stog det att tåget kommer om 12 min, jag och flera tjejer i min klass sprang för livet och så fort vi kommer till stationen så åkte tåget, snacka om att man vart jävligt arg och besviken, vi fick liksom vänta 27 minuter på nästa tåg.
Kom hem och åt middag och sen så åkte vi och handla.
Vi åkte till coop extra som stänger imorgon och där hade dom halva priset på allt i affären, och det var fucking kaos asså haha, helt tomt typ och köerna till kassorna var förjävliga, men vi lyckades iaf hitta grejer för 1650 kr, men det var ju halva priset så vi betalade bara 825 kr :D
Nu tänkte jag duscha och sova, ska upp tidigt imorgon, men ska inte gnälla eftersom det är bara imorgon kvar och sen är det loooov :D
Bjuder på 2 snap bilder
Jag, Sofia och Gizem

Nicke och jag haha!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0