sportloooooov!

Hej på er!
Skit glad tjej här, har nämligen sportlov nu, dock jävligt mycket plugg men det är lugnt!
Skoldagen flöt på bra, det var god mat i skolan, pytt i panna haha!
Kom hem för en halvtimme sen och nu väntar jag på att mina föräldrar kommer hem så att vi kan åka och handla, vi ska kolla coop extra en sista gång haha! Kanske hittar något på rean ;)
Sen efter ska vi käka kebab med pommer :D
Jag är sååå jävla taggad, har varit sugen på pommes i typ en vecka..
Sen efter så ska jag bara ta det lugnt och äta chips typ, vi skulle simma idag men vi skiter i det, hade ioförsig andra planer idag men dom blev avbokade igår kväll tyvärr men en hemmakväll är väl mysigt också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0