skön dag

Goddag!
Har haft en väldigt chill tisdag.
Gick upp väldigt tidigt och var skit trött, fixade mig och åkte till skolan.
Hade 1 lektion och sen håltimme, på håltimmen drog jag, Frida och Gizem till centrum och kollade affärer och sen käka vi på donken, åt en cheeseburgare assåå det var sååååå gott haha!
Sen så var mina 2 sista lektioner inställda så jag slutade 1, hade prov men man fick gå när man var klar :)
Provet gick åt helvete haha..
Kom hem och väntar nu på att pappa ska komma hem för att äta mat, är sååå hungrig och vi ska äta räksallad haha.
Ikväll ska jag inte göra så mycket.
Igår kväll så satt jag och kollade på pll och sen så skypade jag en stund med Gizem och sen med J.
Somnade skit sent och det var därför jag var så trött imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0