sjuk

Hej!
Är så trött på att vara sjuk, febern går inte ner heller..
När jag hostar känns det typ som att min bröstkorg ska gå sönder, värsta smärtan ever.
Kunde inte somna igår kväll eftersom jag hade sovit hela dagen.
Smsade lite med Fanny och kolla fb och insta och till slut somnade jag runt 2 tiden.
Gick upp 9 men låg kvar i sängen till 11.
Väntar just nu på att mina päron ska komma hem från simhallen.
Har fortfarande inte ätit något.. Men ska försöka äta något när mina föräldrar kommer hem, men är inte ens hungrig och mår skit illa..
Ska bara ta det lugnt resten av dagen och inte göra något ansträngande, ska typ bara kolla på pll resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0