hemsk dag..

Vilken jävla dag och natt jag har haft..
Började med att jag la mig klockan 10, frös så galet mycket så att jag skakade och det sjuka var att jag hade ett tjocktäcke och en filt och en tjocktröja på mig..
Iaf skakade så mycket så jag har haft svinont i ryggen idag och jag somnade först klockan 1..
Vaknade 5 och hade värsta huvudvärken och feber.. Brukar aldrig ha feber när jag är sjuk så det här var förjävligt, kändes som om mitt huvud skulle explodera vid minsta rörelse.. Hade 39 graders feber..
Tog några ipren och la mig i sängen, gick upp 9, drack te och la mig sen i sängen igen, somnade och vaknade först halv 3 och sen så drack jag ännu mer ipren och sov ännu mer, nu känns det iaf lite bättre men jag har världens jobbigaste hosta så hela min bröstkorg gör ont..
Så hela den här dagen har gått ut på att sova och jag har inte kunnat äta på hela dagen för att jag har mått illa hela tiden. Och det sjuka är att jag inte ens är hungrig..
Får inte gå till skolan imorgon heller men det är väldigt dåligt eftersom jag har seminarium i samhälle och muntligt prov i spanska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0