fun.

Hej! Är hemma ännu en dag, även fast jag skulle till skolan men eftersom vi har utedag och skulle åka skidor och sånt så tyckte inte mamma att det skulle vara så jäkla bra direkt efter en förkylning..
Men ska förhoppningsvis till skolan imorgon.
Jag har sån sjuk huvudvärk.. och läkarna vet inte vad det beror på och dom har nu skickat en remiss till datortomografi, så ska snart på det, men är fett orolig att dom hittar något, men det tror jag inte! Så länge jag inte behöver operera huvudet så blir jag glad, vill inte raka bort mitt hår haha!
 
BTW idag fyller bästa Hanna år, så GRATTIS!!! Hoppas du har det bra där i värmen och när du kommer hem så ska vi fira dig så hårt att du inte kommer hitta hem ;) Grattis än en gång!!
Hade ingen bättre bild haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0