feels good to be alone

Hej!
Har varit hemma själv i mer än 5 timmar, så jävla skönt!
Har kollat på melodifestivalen, tyckte att Eric Saade och Jessica Andersson var dom bästa i dagens avsnitt och dom förtjänade verkligen att gå till semifinal på en gång!
Har även hunnit kolla på pll, hade tydligen missat 2 nya avsnitt.. Men men försöker komma ikapp nu.
Har hostat såååå mycket, asså ni fattar inte hur jävla ont jag har, men det värsta av allt, jag har inte gymmat på 2 månader och tror ni inte att jag har fetaste suget på att gymma nu? Nu av alla tider haha!
Jag har typ gett upp på gymmet, det suger men finns inte så mycket att göra åt saken..
Eric Saade och Jessica Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0