farsta

Hej!
Sitter just nu och kollar på pll.
Gick upp 8 imorse för att gå ut och springa, kom utanför dörren men ångrade mig för att det var för kallt och gick in igen haha.
Men imorgon ska jag fan göra det!
Åkte till farsta och köpte vita och svarta jeans från salt, blev skit glad då dom var rätt så billiga och jäääävligt sköna.
Båda kostade 399 kr, båda är också midjehöga byxor men har olika längder på benen, dom svarta är exakt lika långa som mina ben och en dragkedja på och dom vita är sjukt jävla långa men sitter perfekt upptill. Visar bild senare idag.
Köpte även målarfärg, ska renovera om mitt rum (Kommer inte ihåg om jag har skrivit det här).
Dock ska vi renovera om efter påsk och sånt när det är varmare ute så att man kan vädra och att det inte är fuktig luft.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0