dont want to remember

Tänkte snart duscha och sen sova men ville först blogga lite snabbt.
Kollade på mello, tyckte fan att Samir borde gått till final.. Snyggaaaa jävel asså!
Kollade på pll och då såg jag en jävla spindel krypa precis bredvid datan och mot mig, fick panik så tog en bok som jag hade bredvid mig och dödade spindeln haha!
 
Kollade precis mina gamla inlägg på bloggen från februari förra året och även några månader till.
Såg fan att det var fint väder runt den här tiden förra året och jag var fan ute och sprang hahah, enda gången på hela året hahaha!
Me vad jag ville komma till var att den tiden i mitt liv var väldigt rörig och jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli glad igen, men fan vad stark man kan vara, jag har själv förändrats jätte mycket på ett år, är inte samma person som tar åt mig lika mycket skit och jag gör det jag vill göra och skiter i vad andra tycker men det viktigaste av allt är att jag är GLAD, för första gången i mitt liv är jag glad och jag tror att det beror nog på att jag har ändrats så pass mycket som jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0