Shoppa

Hej!
Sent blogginlägg idag..
Men har haft en fullspäckad dag faktiskt.
Vaknade 8, städade, fixade mig och åkte in till liljeholmen för att möta mamma, vi skulle nämligen shoppa, eftersom vi har redan fått våra julklappar och jag fick pengar och ännu ett till presentkort på gina, minns inte om jag hade berättat det??
Fick med mig en väldigt fin jacka, ordinarie pris på jackan var 2 tusen, men eftersom butiken stängde så var det 70 procent rea, riktigt nice!
Sen fick jag med mig hem en tröja och jeans från gina, men har fortfarande 800 kr kvar som presentkort på gina.. Aja, får väl köpa typ nya jeans eller något till sommaren!
Iaf, kom hem rätt tidigt, kollade på serie och somnade.
Åt middag och sen åkte vi till simhallen, mötte Fanny direkt efter och så åkte vi ner till ica maxi och köpte lite snacks som vanligt.
Efter det åkte vi till hennes mormor och åt chips, drack läsk och kollade på 50 shades of grey.
Skulle sen ta tåget hem, ringde Danielle och snackade med henne i över en timme och nu sitter jag här och ska typ duscha och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0