ojdå

Fan, måste lära mig att blogga tidigare, för ingen är typ vaken nu eller alla som är vakna är och dricker så att aa...
Iaf, har som vanligt varit alldelles för upptagen för att blogga.
Vaknade lite försent imorse, eller typ en kvart bara men hann med allt ändå, fick skjuts till skolan av Fredrik, skit skönt!
Hade bara en lektion i 45 min sedan håltimme i 4 timmar och sen skulle vi bara fika.
På håltimmen drog jag och Gizem till haninge centrum lite snabbt, skulle fixa det sista innan julmarknaden på måndag.
På håltimmen hann vi även packa ner våra armband i påsar och sätta våran logga på samt presentsnöre, det såg skit fint ut!
Kom hem sjukt sent, åkte direkt till simhallen och sen skulle vi käka, och eftersom ingen orkade laga mat så blev det pizza, eller för min del blev det gyrostallrik!
Direkt efter att jag blev klar skulle jag träffa Lova, va ute med henne en halvtimme innan Adam och Robert plockade upp oss, vi cruisade runt lite, riktigt sköna grabbar det där, skrattade sjukt mycket av typ allt dom sa hahah!
Haha en rolig grej som hände va att Lova hade på sig Adams jacka och vi båda frös så hon kramade om mig med jackan, så att jackan gick runt hela mig liksom och just då så knäppte Adam dragkedjan haha, så vi fick hoppa in i bilen på det viset, så Lova låg över mig och vi tog hela baksätet hahah!
Var skit kul, dock jävligt svårt att andas haha.
Kom iaf hem klockan 11, ska nu duscha lite snabbt sen sova, är ledig imorgon från jobbet, får se vad som händer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0