migrän

Hej!
Vaknade imorse, sjukt trött, huvudvärken från helvetet, minsta ansträngningen gjorde så att mitt huvud bankade som fan. Var dessutom helt blodröd i ansiktet och hade väldigt väldigt lågt blodtryck..
Så ringde mamma och sa det och då ville hon att jag skulle stanna hemma, vilket bara var bra.
Låg kvar i sängen, tog en treo och en kall blöt handduk på pannan och låg i mitt mörka rum.
Cirka 2 timmar senare började jag må bättre som tur va.
Kollade på en film "yes man" den var faktiskt helt okej.
Åt sen toast och kollade på serie fram tills nu, efter att jag avrundar det här ska jag fortsätta kolla på serie!
Igår kväll somnade jag typ 10, det var väldigt tidigt för att vara mig men ändå så vaknade jag helt död klockan 6.30..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0